UN SERVICIU CRITIC
Știm că fără un IT&C sănătos Universitatea din Oradea nu își poate desfășura activitatea. Facem tot ce este uman și material posibil pentru a menține serviciile funcționale, de la eforturile de dotare și pâna la intervențiile 24/24.
RECONFIGURARE ȘI REORGANIZARE
Serviciul nostru și-a propus ca până în Q4/2018 să schimbe complet infrastructura, setările, tehnologiile, modul de lucru intern dar și interacțiunea cu celelalte structuri ale universității. Un singur cuvânt aici: "colaborare".
SECURITATE ȘI CRIPTARE
Am trecut la stabilirea și implementarea unor politici de securitate viabile și deja folosim conexiuni criptate unde este posibil. Criptarea email-urilor, OpenVPN, Let's Encrypt și DNSSEC de exemplu sunt acum o regulă.
ACCES DE ORIUNDE ȘI DE PE ORICE DISPOZITIV?
Încă există probleme cu accesul de pe dispozitivele mobile și din afara campusului la resurse. Nu confundăm obscuritatea cu securitatea și deci facem demersuri pentru un acces utilizator cât mai simplu și modern.
TRANSPARENȚĂ ȘI DESCHIDERE
Oferim consultanță tuturor celor interesați și operăm pe principiile unei transparențe depline, mai ales în caz de probleme. Acest lucru se reflectă și în tehnologiile alese: folosim și încurajăm software-ul cu sursă deschisă.
CHIAR AȘA?
Astfel de principii într-o instituție din România sună de obicei fals și forțat. Diferența la noi este că știm unde lucrăm: în cel mai mare parc IT&C din Bihor și într-o universitate; suficient să ne motiveze ca profesioniști.